Stagiari în România

După ce ați finalizat cursul de formare online prin intermediul portalului nostru online, veți primi un certificat de acreditare E – cu toate cursurile achiziționate. Toate cursurile noastre sunt acreditate de IPHM Grupul de acreditare.

Dacă doriți o copie tipărită a certificatului dvs. acreditat, va trebui să achiziționați una pentru o sumă suplimentară de 69,99 lei, vă rugăm să faceți clic aici sau să trimiteți un e-mail la [email protected]

Kiturile de pornire pentru studenți sunt disponibile pentru a fi cumpărate cu majoritatea cursurilor noastre de formare online. Toate kiturile noastre sunt furnizate de ProSpa Beauty și sunt expediate de DPD. Tot conținutul cursului, înregistrările video ale cursului și tutorii folosesc produse de la ProSpa Beauty, astfel încât tutorii noștri pot fi la îndemână 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu sfaturi despre produse, precum și sfaturi despre instruire. Dacă aveți nevoie de un kit de inițiere pentru studenți, accesați pagina cu kituri din meniul din partea de sus a paginii sau faceți clic aici. 

Vă rugăm să rețineți că dacă achiziționați și activați cursul online, acesta devine nerambursabil, deoarece ați accesat materialul de curs.

Reglementările din fiecare țară sunt diferite pentru furnizarea de servicii de înfrumusețare. Cursuri Beauty online nu sunt responsabile pentru respectarea oricăror reglementări pe care persoanele trebuie să le respecte în ceea ce privește asigurarea și standardele din propria țară.

 

Politica noastră de rambursare, returnare și schimb

Rambursări / Anulări

  • Orice cursuri care au fost achiziționate și activate pentru a începe instruirea online devin automat nerambursabile, deoarece vi s-a acordat acces la materialul de instruire online.
  • Cursuri Beauty Online își rezervă dreptul de a anula și de a procesa o rambursare pentru orice curs cumpărat de un client pe care îl suspectează că are mijloace de copyright pentru oricare dintre materialele de curs sau a cumpărat cursul fără intențiile corecte pentru care este materialul.
  • Ocazional, cu un raționament rezonabil, echipa administrativă de la The Online Beauty Courses ia în considerare rambursări totale sau parțiale pentru clienți, în cazul în care nu a fost activat niciun modul din materialul cursului. Pentru mai multe informații cu privire la această procedură, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected] în termen de 14 zile de la achiziția inițială.
  • La Cursuri Beauty Online, suntem mândri să stocăm produse ProSpa Beauty și ne angajăm să vă asigurăm satisfacția. Pentru orice articole electrice achiziționate, ProSpa Beauty oferă o garanție de 60 de zile de la data achiziției. Dacă găsiți orice defecte în această perioadă, sunteți eligibil pentru un schimb sau o rambursare completă. Vă rugăm să rețineți că, odată ce perioada de garanție de 60 de zile a expirat, nu putem oferi schimburi sau rambursări. Vă încurajăm să vă inspectați articolele la primire și să ne contactați prompt dacă apar probleme.
  • În cazul unei anulări, rambursarea va fi efectuată în același cont bancar sau în același plan de rambursare care a fost utilizat inițial pentru a efectua achiziția inițială. Orice taxe sau comisioane de la terți, de exemplu bănci, scheme de plan de rambursare, PayPal etc., vor fi deduse din rambursare.
  • În cazul unei anulări atunci când modulele au fost activate, taxele nu vor fi rambursate.

Transferuri

  • Cererile de transfer la cursuri alternative pot fi aranjate de echipa administrativă a Cursurilor de înfrumusețare online, dacă cerințele pentru transfer sunt considerate rezonabile.
  • Echipa de administrare trebuie notificată în scris, prin trimiterea unui e-mail la [email protected] și trebuie să depuneți cererea în termen de 14 zile de la data achiziției originale.
  • Pentru ca un transfer de cursuri să poată fi efectuat, niciun modul din cursul original achiziționat nu trebuie să fie activat. Dacă cursul a fost activat, acesta va fi considerat automat drept netransferabil.
  • Pentru fiecare titular de cont pentru Cursuri Beauty Online, primul transfer solicitat și acceptat va fi gratuit, toate transferurile ulterioare vor atrage o taxă administrativă de 295.48 lei.

Schimbări de nume

  • În cazul în care aveți nevoie de o schimbare a numelui pe certificat, va trebui să trimiteți o cerere în acest sens prin e-mail la [email protected]. Trebuie să includeți o explicație rezonabilă cu privire la motivul pentru care aveți nevoie de schimbarea numelui pe certificat și pe cont, alături de un act de identitate cu fotografie valabil cu numele pe care doriți să îl aveți pe certificat.
  • Vom schimba numele de pe certificatul dvs. numai dacă ultimul modul nu a fost completat și dacă există o explicație rezonabilă pentru motivul pentru care trebuie să fie schimbat, de exemplu, dacă numele dvs. s-a schimbat ca urmare a căsătoriei sau a unui parteneriat civil.
  • Această procedură are ca scop prevenirea descărcărilor multiple de nume diferite pe un certificat care a fost achiziționat o singură dată.

Substituiri – Nu facilităm substituirile.

Acces la curs și utilizare pe viață

Cursurile oferite de Cursuri Beauty Online sunt accesibile pentru o perioadă de viață, permițându-vă să revedeți conținutul și materialele ori de câte ori doriți, cu toate acestea, suntem obligați să respectăm regulile și reglementările Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Conform cerințelor GDPR, dacă nu vă conectați sau nu accesați cursurile într-o perioadă de doi ani, suntem obligați prin lege să vă eliminăm datele din sistemul nostru.

Termeni de livrare pentru ProSpa Beauty

În general, comenzile expediate internațional sunt în tranzit timp de 4 – 22 de zile. Aceasta variază foarte mult în funcție de curierul pe care l-ați selectat. Suntem în măsură să vă oferim o estimare mai specifică atunci când vă alegeți curierul la finalizarea comenzii.

Expedierea comenzilor
Comenzile plasate înainte de ora 16:00 vor fi expediate în aceeași zi, în caz contrar, în următoarea zi lucrătoare.
Depozitul nostru funcționează de luni până vineri în timpul orelor de lucru standard, cu excepția sărbătorilor naționale, când depozitul va fi închis. În aceste cazuri, luăm măsuri pentru a ne asigura că întârzierile la expediere vor fi reduse la minimum.

Schimbarea adresei de livrare
Pentru cererile de schimbare a adresei de livrare, putem modifica adresa în orice moment înainte de expedierea comenzii.

Articole epuizate din stoc
În cazul în care un articol nu mai este în stoc, vom aștepta ca articolul să fie disponibil înainte de a expedia comanda. Articolele existente în comandă vor fi rezervate în așteptarea acestui articol.

Termen de livrare depășit
Dacă timpul de livrare a depășit timpul prognozat, vă rugăm să ne contactați pentru a putea efectua o investigație.

Notificări de urmărire
La expediere, clienții vor primi un link de urmărire de la care vor putea urmări progresul expedierii lor pe baza celor mai recente actualizări puse la dispoziție de furnizorul de servicii de expediere.

Colete deteriorate în tranzit
Dacă constatați că un colet este deteriorat în timpul transportului, dacă este posibil, vă rugăm să respingeți coletul de la curier și să luați legătura cu serviciul nostru pentru clienți. În cazul în care coletul a fost livrat fără ca dvs. să fiți prezent, vă rugăm să contactați serviciul clienți cu pașii următori.

Taxe și impozite

Taxa de vânzare a fost deja aplicată la prețul bunurilor afișat pe site

Taxe de import și impozite
Taxele și impozitele de import pentru expedierile internaționale vor trebui plătite de către client la sosirea în țara de destinație

Anulări
Dacă vă răzgândiți înainte de a primi comanda, putem accepta anulări în orice moment înainte ca comanda să fie expediată. Dacă o comandă a fost deja expediată, vă rugăm să consultați politica noastră de rambursare.

Asigurare
Coletele sunt asigurate pentru pierdere și deteriorare până la valoarea indicată de curier.

Proces pentru coletele deteriorate în timpul transportului
Vom procesa o rambursare sau o înlocuire de îndată ce curierul a finalizat investigația privind reclamația.

Procesul pentru coletul pierdut în tranzit
Vom procesa o rambursare sau o înlocuire imediat ce curierul a efectuat o investigație și a considerat coletul pierdut.

Serviciul clienți
Pentru toate solicitările legate de serviciul clienți, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected]

Înscrie-te și nu rata

– Oferte exclusive

– Acces timpuriu la oferte

– Cadouri

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru

Nu ratați ofertele exclusive, accesul timpuriu la oferte, cadouri și multe altele!